მთავარი
თემა
|
დამოუკიდებლობის
სამი წელიწადი
|
მნიშვნელობა
აქტუალობა
|
რა
მნიშვნელობა ჰქონდა საქართველოსათვის დამოუკიდებლობის გამოცხადებას.
|
მიზნები
და შედეგები
|
როგორ მოიპოვა
და რა გზა გაიარა საქართველომ დამოუკიდებლობამდე.
ისტ. XI.5.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოსა
და მსოფლიოში საშინაო და საგარეო პოლიტიკის საკვანძო საკითხების კვლევა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ირჩევს ერთ-ერთ
სახელმწიფოს და აჯგუფებს რომელიმე ეპოქაში მისი გაერთიანების ან დაშლის განმაპირობებელ საგარეო და საშინაო
ფაქტორებს;
|
წინასწარი
ცოდნა
|
მეფის
რუსეთის პოლიტიკა და მარწუხები ეროვნულ და რელიგიურ იდეოლოგიაში.გაკვეთილის გეგმა
|
შეფასების
საგანი დას პროცედურები
|
მსჯელობენ
მოცემულ საკითხებზე ,მოყავთ არგუმენტები,მკაფიოდ აყალიბებენ თავიანთ მოსაზრებებს
მოცემულ საკითხთან დაკავშირებით შეფასების რუბრიკა
|
სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
რუკები,
სახელმძღვანელო ,ვიდეო მასალა,თვალსაჩინოებები.
|
გაკვეთილის
მსვლელობა
|
აქტივობა
1. საორგანიზაციო საკითხები;2წთ
აქტივობა
2. გონებრივი იერიში:8წთ
1.
როგორ მოხდა საქართველოს ანექსია და რუსეთთან შეერთება?
2.
გავიხსენოთ ავტოკეფალიის დაკარგვა და მისი სავალალო
შედეგები ქართული ეკლესიისათვის.
3.
რა იცით კონსტიტუციის შესახებ.
4.
როგორი იყო დამოუკიდებელი საქართველოს საშინაო დასაგარეო
პოლიტიკა
აქტივობა 3. ქართული სიმბოლიკის გაცნობა-მინი ლექცია (პრეზენტაციის ჩვენება);10წთ
აქტივობა 4. კონსტიტუციის შექმნა და სიმბოლურად გათამაშება
პირველი მთავრობის შემადგენლობის .(დამოუკიდებლობის
აქტზე ხელმოწერა) 10წთ
აქტივობა
5. ჯგუფებად დაყოფა ხუთ ნაწილად და დავალებების მიცემა რას შეიტანდა თითოეული ჯგუფი
კონსტიტუციაში.13წთ.
აქტივობა
6.დავალება გიორგი კვინიტაძე და მაზნიაშვილის შესახებ მოიძიონ ინფორმაცია.
|
დიფერენცირებული
მასალა
|
მივცემ
გააფერადოს დროშა და გერბი რომელიც საქართველომ
მიღო პირველი მთავრობის დროს.
|
https://docs.google.com/document/d/1TWv_90k8qPI2xLGpjSGUE1fnHAHzqjAm1-7Bc8ir10g/pub
No comments:
Post a Comment